
Predstavljamo vam Framar! Njihova priča započinje 1986. kada je Frank Gallo postao inspiriran novim tehnikama bojenja koje je naučio tijekom edukacije u Engleskoj. Ta nova inovativna tehnika koristila je foliju za vrijeme procesa bojenja, što je Frank odmah počeo primjenjivati i u svojem salonu u Kanadi. Edukacija, demonstracija i osobna iskustva podignuli su svijest o toj metodi; BUM! Rodio se Framar.
Ambalaža i vizualni dizajn proizvoda predstavljaju zabavan, sexy i inovativan brend a istovremeno pružaju stabilniju platformu za rad. Framar je pristupačan i uključen u bazu klijenata koja mu pruža najbolje moguće povratne informacije koje su dostupne. Snaga motivacije leži u tome što profesionalci žele i trebaju od proizvoda koje koriste svaki dan. Industrija kose i ljepote je zabavna, uzbudljiva i sexy; zašto ju ne bi prigrlili? Inovacije i inspiracije, razlog zašto se Framar izdvaja od konkurenata; vrijeme je da budemo jedinstveni, vrijeme je da budemo šareni.